.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.

ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.

به گزارش گروه دريافت خبر سايت خدمتگزاران، متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:

ستايش بيکران مخصوص خداوندي است که جهان را با سنتهاي خويش عرصه آزمايش ابناي بشر قرار داد؛ خداوند عزيزي که انسان را به انواع امتحان خود در سختي و آسايش بيازمود تا بندگان فرهيخته و مقرب خود را برگزيند.

مردم شريف ايران!

امروز ايران اسلامي سربلندتر از هميشه ، گام‌هاي استوار و محکم خويش را به سوي پيشرفت، ترقي و اقتدار برمي‌دارد . حضور پرشور و ميليوني شما ايرانيان غيرتمند، نشانه حساسيت و توجه نسبت به امور مملکت و انتخاب مسوولان و خدمتگزاران کشور در عرصه‌هاي مختلف تلاش و فعاليت است.

ائتلاف بزرگ اصولگرايان حضور مسوولانه، هوشيارانه و موثر مردم عزيز ايران اسلامي در حماسه انتخابات 24 آذر را ارج مي‌نهد و بر خود واجب مي‌داند به پاس اعتماد بي‌شائبه‌ي مردم به همه اصول‌گرايان در انتخابات دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري، سومين دوره شوراي شهر و روستا و انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي سجده شکر به جا آورد و جبين بندگي بر خاک شهيدپرور ايران اسلامي نهد.

نامزدهاي ائتلاف بزرگ اصول‌گرايان و دست‌اندرکاران گروها، احزاب و جمعيت‌هاي عضو ائتلاف از زحمات همه دست اندکاران برگزاري اين انتخابات پرشور و سخت تقدير مي‌کنند . تلاش بي‌وقفه و خستگي‌ناپذير همه مسوولان و فعالان عرصه انتخابات به ويژه هياتهاي اجرايي وزارت کشور، هياتهاي نظارت مجلس شوراي اسلامي و اصحاب رسانه به ويژه رسانه ملي مورد تقدير نامزدهاي اين ائتلاف بوده است. خداوند منان خدمت همه خادمان صديق ملت شريف ايران رامورد قبول خويش قرار دهد.

در مرحله‌ي کنوني انتخابات، شمارش آرا مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است. قدرداني از جمعيت بيکراني که روز جمعه 24 آذر ماه در نقاط مختلف کشور به پاي صندوق‌هاي راي آمدند و وفاداري خود را به آرمان‌هاي بلند امام خميني (ره) بار ديگر نشان دادند و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبيک گفتند، ايجاب مي‌کند، آخرين مراحل انتخابات با آرامش و خوشي خاطر مردم فعالان سياسي از طيف‌هاي مختلف سپري شود.

شکرگزاري از خداوند و تشکر از مردم نيازمند، تيزبيني و دقت همه اجزاي اين برنامه بزرگ و ملي است. ائتلاف بزرگ اصول‌گرايان از همه رسانه‌هاي کشور تقاضا مي‌کند با درج اخبار مبتني بر اعلانهاي رسمي مراجع قانوني و حفظ آرامش مردم به شيرين شدن خاطره اين رخداد بزرگ در خاطر مردم شريف کشورمان کمک كنند.

با پايان انتخابات فصل کار و کوشش آغاز شده است. ائتلاف بزرگ اصول‌گرايان اميد دارد تا همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره کرده‌اند ، شوراي سوم محل ارائه خدماتي بهتر به مردم عزيز ميهن‌مان باشد و عنصر محبت و همدلي بين اعضاي آن موج زند. اميد است کشورمان فصلي جديد از برنامه‌ريزي همدلانه را تجربه کند که در آن مديريتي کارآمد با بهره‌گيري از همه نيروهاي متعهد خدوم و متخصص کشور به برنامه‌ريزي براي تهراني زيبا، مقاوم، روح‌نواز و داراي رفاه عمومي و هويت ايراني اسلامي بپردازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.